CGS Chile, empresa líder en la
prestación de servicios de call
center, con más de 30 años en
el mercado de las soluciones de
outsourcing, recibió dos importantes
reconocimientos en el evento
internacional Contact Center World
realizado en Orlando, Estados
Unidos.
En la cita, que reunió a importantes
compañías del rubro de toda
América, CGS Chile fue galardonado
con los premios “BestContact
Center – Mega (Outsourced)” y “Best
Outsourcing Partnership” por su
exitosa relación de negocios con una
importante compañía financiera en
nuestro país. Además, CGS obtuvo
otros dos reconocimientos por sus
operaciones en Estados Unidos.
El gerente general de CGS
Chile, Nicolás Kokaly, señaló
que “estamos orgullosos de ser
reconocidos, como empresa y
como país en esta importante cita,
donde participan los mejores de
América. Esto, sumado al premio
“Mejor Contact Center” entregado
en mayo recién pasado por la ACEC,
nos impulsa a seguir por la senda
de la mejora continua, orientados a
la satisfacción de nuestros clientes,
la generación de más y mejores
empleos y la entrega de servicios
de valor agregado en un ambiente
altamente competitivo”.
De izquierda aderecha: Nicolás Kokaly, Tom Christenson, Gary Fickey y James Catcott,
de CGS.
CGS Chile, the leading provider of call center services with over 30 years of experience in the outsourcing solutions market, has received two noteworthy recognitions in the recent international Contact Center World awards held in Orlando, Florida. During the award ceremony, which brings together important companies from the field from right across the Americas, CGS Chile won “Best Contact Center – Mega (Outsourced)”. It was also awarded “Best Outsourcing Partnership” for its successful business relationship with one of Chile’s leading financial companies. Furthermore, CGS received two additional awards for its operations in the United States. The General Manager of CGS Chile, Nicolás Kokaly, said “we are extremely proud of the recognition, as a company and as a country, at such an important event in which the very best of the Americas is taking part. This, in addition to the prize for “Best Contact Center” awarded in May by ACEC, helps drive our continual improvement, geared towards the satisfaction of our clients, generating more and better jobs and delivering value added services in a highly competitive field”.
Photo: From left to right: Nicolás Kokaly, Tom Christenson, Gary Fickey and James Catcott, of CGS.