American Airlines Da Alas a Campaña en Estados Unidos American Airlines Gives Wings to US Campaign

28 Noviembre 2011

American Airlines está trabajando con el Servicio Nacional de Turismo de Chile (Sernatur) y la asociación del sector privado, Turismo Chile, en una nueva campaña para promover el país como destino turístico en el mercado estadounidense.

La campaña incluye publicidad en carros de metro, buses, paraderos de buses, gigantografías y taxis en Nueva York y Miami. La campaña destaca las maravillas naturales de Chile tales como las Torres del Paine y la Isla de Pascua, así como también nuevos atractivos tales como las rutas del vino y los complejos de esquí.

“Para American Airlines, es un honor colaborar en esta iniciativa con el Gobierno chileno para promover la imagen del país en diferentes países del mundo”, sostuvo Pamela Camus, directora para Chile de American Airlines.

American Airlines is working with Chile’s national tourism service, Sernatur, and the private sector association, Turismo Chile, on a new campaign to promote the country as a tourist destination in the US market.

The campaign includes advertising in subway cars, buses, bus stops, billboards and taxis in New York and Miami. The campaign highlights Chile’s natural wonders such as Torres del Paine and Easter Island, as well as new attractions such as wine routes and ski resorts.

“For American Airlines, it is an honor to collaborate in this initiative with the Chilean government to promote the country’s image in different countries around the world,” said Pamela Camus, Chile director for American Airlines.

Compartir