[:es]Amaro Gómez-Pablos en 10mo aniversario de The Great Corporate Debate[:en]Amaro Gómez-Pablos participates in 10th anniversary of The Great Corporate Debate[:]

01 Octubre 2016
[:es]El reconocido periodista reflexionó sobre la importancia de comunicar y de transmitir un mensaje de manera efectiva en el lanzamiento de The Great Corporate Debate, iniciativa en la cual equipos de distintas empresas debaten entre ellos temas de actualidad en inglés. Lo anterior tiene por finalidad contribuir con la capacitación de ejecutivos y talentos promisorios de las organizaciones en técnicas de persuasión, trabajo en equipo y el uso de este idioma.

Al encuentro asistieron ejecutivos de diversas empresas, además de la Embajadora y Directora de Planificación del Ministerio de Relaciones Exteriores, María del Carmen Domínguez, y los participantes de la competencia de este año: BCI, Walmart, Scotiabank, IBM y Pfizer.[:en]The renowned journalist, Amaro Gómez-Pablos, has reflected on the importance of communicating and conveying a message in an effective manner during the launch of The Great Corporate Debate, an initiative in which different business teams debate one another on current affairs in English. The aim of this contest is to help develop the training of professionals and promising talents from distinct organizations in the areas of persuasion techniques, teamwork, and competency in the English language.

A number of business executives from diverse companies attended the debate, in addition to the diplomat and Director of Strategic Planning at the Ministry of Foreign Relations, María del Carmen Domínguez. This year's debate participants included representatives from BCI, Walmart, Scotiabank, IBM and Pfizer.[:]
Compartir