Próxima Fecha: |
Chicago: 27-29 de abril de 2008
New York: 28 de junio - 1 de julio de 2008
San Francisco: 18 - 20 de enero de 2009 |
Lugar |
Chicago, Illinois: McCormick Place
New York, New York: Jacob J. Kavitz Center
San Francisco: Moscone Center |
Año de fundación: |
1974 |
Frecuencia: |
Tres veces al año |
Organizador: |
National Association for the Specialty Food Trade Inc. 120 Wall St., 27th Floor
New York, NY 10005Fon: ++1-212-4826440
Fax: ++1-212-4826459
Miembro: IAEM |
Sector Principal: |
Sector de la alimentación (productos alimenticios y estimulantes) (sector 24) |
Sitio Web: |
www.fancyfoodshows.com |
Fancy Food Shows have attracted from 19,000 to 32,000 attendees from specialty food, wine, gift and department stores, supermarkets, restaurants, mail-order and other related businesses.
These attendees come to see more than a thousand exhibitors from around the world, presenting more than 100,000 specialty foods to discover and sample.
Business booms at these trade-only shows, in a unique decision-maker to decision-maker environment. An impressive 87% of all attendees either authorize or recommend purchasing decisions.
Más Informacion:
Presentación de Claudia Arjona, ejecutiva de ventas, del National Association for the Specialty Food Trade (NAFST) en el seminario: MERCADOS NICHOS DE ALIMENTOS EN ESTADOS UNIDOS – 2007.
Descripción de la feria en la
pagina de ProChile.
Próxima Fecha: |
Chicago: 27-29 de abril de 2008
New York: 28 de junio - 1 de julio de 2008
San Francisco: 18 - 20 de enero de 2009 |
Lugar |
Chicago, Illinois: McCormick Place
New York, New York: Jacob J. Kavitz Center
San Francisco: Moscone Center |
Año de fundación: |
1974 |
Frecuencia: |
Tres veces al año |
Organizador: |
National Association for the Specialty Food Trade Inc. 120 Wall St., 27th Floor
New York, NY 10005
Fon: ++1-212-4826440
Fax: ++1-212-4826459
Miembro: IAEM |
Sector Principal: |
Sector de la alimentación (productos alimenticios y estimulantes) (sector 24) |
Sitio Web: |
www.fancyfoodshows.com |
Fancy Food Shows have attracted from 19,000 to 32,000 attendees from specialty food, wine, gift and department stores, supermarkets, restaurants, mail-order and other related businesses.
These attendees come to see more than a thousand exhibitors from around the world, presenting more than 100,000 specialty foods to discover and sample.
Business booms at these trade-only shows, in a unique decision-maker to decision-maker environment. An impressive 87% of all attendees either authorize or recommend purchasing decisions.
Más Informacion:
Presentación de Claudia Arjona, ejecutiva de ventas, del National Association for the Specialty Food Trade (NAFST) en el seminario: MERCADOS NICHOS DE ALIMENTOS EN ESTADOS UNIDOS – 2007.
Descripción de la feria en la
pagina de ProChile.